MEER INZICHT IN JE 
PRIVÉ ADMINISTRATIE
MET HET ADMINITRAJECT

  • check
    Post en documenten liggen op een grote stapel te wachten...
  • check
    Alleen al kijken naar de stapel levert stress op...
  • check
    Rekeningen worden te laat betaald en bijkomende kosten rijzen de pan uit...
  • check
    Het ontbreekt je aan algeheel overzicht... 
  • check
    Aan het eind van de maand kom je geld tekort...
  • check
    Je weet niet meer waar te beginnen... 

Ga stap voor stap aan de slag:


Met het ADMINITRAJECT leer je stap voor stap blijvend orde scheppen in je administratie en geld overhouden door slimme acties. Ook het verhogen van je huishoudelijk inkomen wordt behandeld en je maakt een plan om je administratie structureel bij te houden. 
Succesvol organiseren draait altijd om het hebben van de juiste tools en handvatten, een plan en ACTIE ! 

Gelukkig hoef je het niet alleen te doen. Via facebook.nl/adminitraject krijg je tips om slim te besparen op alledaagse dingen en je kunt ook extra hulp inschakelen als dat nodig blijkt. Een liefdevolle schop onder je kont doet soms wonderen ;)


Voordat je aan de slag gaat, spreken we elkaar persoonlijk in een kort 15 minutengesprek.
Soms is het ADMINITRAJECT niet geschikt, ik zoek dan samen met jou naar een andere oplossing om je administratie aan te pakken.

8 stappen in online les​​​sen

  • Voorbereiding > Leer hoe en waar je een vaste plek creëert voor je thuisadministratie
  • Sorteren > Leer snel inzicht te krijgen en weet wat je wel en niet hoeft te bewaren
  • Organiseren > Bouw een opbergsysteem waar je je makkelijk aan kunt houden 
  • Basis economie > Maak snel inzichtelijk hoeveel er daadwerkelijk in en uit gaat elke maand
  • Inkomsten > Leer hoe je meer (uit je) inkomen kunt halen
  • Besparen > Ontdek wat je teveel betaalt en hoe je je (vaste) kosten laag houdt
  • Buffer en Sparen > Geef een doel aan nu weer beschikbare euro's
  • Afronding > Leer jezelf haalbare gewoontes aan, maak een plan en ga structureel aan de slag.

Wie ben ik om jou dat te leren?

Mijn naam is Hetty Knottenbeld. Ik werkte bijna drie jaar als professional organiser en sinds 2013 alleen nog in financieel administratieve functies binnen het MKB. Daarnaast heb ik werkvloerervaring in de kinderopvang, horeca en detailhandel. Ook deed ik een opleiding tot hulpverlener. 


Samen met mijn vriend Bas maakte ik in 2011 grote veranderingen mee, zowel op het gebied van werk als privé, waardoor we voor grote financiële problemen kwamen te staan:


  • we moesten verhuizen wegens funderingsherstel van onze woning
  • de huur van onze nieuwe woning was 2,5 keer hoger
  • we gingen een duurzaam gezamenlijk huishouden voeren
  • we kregen ons eerste kind
  • we verloren het hoofdinkomen wegens faillissement van een werkgever
  • het tweede (ondernemers)inkomen daalde vanwege de zwangerschap
  • we kwamen voor het eerst in aanraking met toeslagen, net toen de belastingdienst zijn systemen ging digitaliseren…

Na een jaar vechten en regelen was onze energie op. We vroegen hulp van een schuldhulpbureau om juridische afspraken te maken eruit te komen. Ik moest mijn bedrijf beëindigen om in aanmerking te komen voor een uitkering. Gelukkig was onze administratie in de basis op orde. Ik kon alle instanties direct overleggen hoe de situatie in elkaar zat, met bijbehorende contracten, zodat we daar geen extra tijd aan kwijt waren. Ook zorgde dit overzicht ervoor dat ik direct wist waar ik op kon bezuinigen en hielden we ons een jaar lang aan een superstrak weekbudget voor dagelijkse boodschappen. 


Een nieuwe baan zorgde voor extra inkomen, waardoor de verplichtingen die bij een uitkering horen ook wegvielen. Dat was een enorme stressfactor geweest. We kregen direct meer rust. In één jaar tijd hebben we onze €10.000 schuld afgelost. Daar hebben we veel voor gelaten. Maar we konden daarna weer beginnen met opbouwen.


Inmiddels heb ik een succesvol, winstgevend bedrijf (Helder Begin), we hebben een tweede kind gekregen en ik kan ons gezin prima onderhouden van mijn ondernemersinkomen. Daarnaast is Bas uiteindelijk na 6 jaar werkloosheid ook weer (parttime) in loondienst. 

Financiële administratie als onderdeel
van het huishouden, net als de afwas.


Goed voor jezelf zorgen, daar hoort geld ook bij. Financieel gezonde keuzes maken en je financiële situatie verbeteren.
Met de juiste tools en uitleg kan iedereen dat, iets dat veel mensen niet van huis hebben meegekregen.
De financiële thuisadministratie 'hoort erbij', net als de rest van je huishouden.

Hetty Knottenbeld


Maartje

- Freelancer

Maakte privé en zakelijk veranderingen door

Besloot haar financiën eens onder de loep te nemen

quote-left

Ook in dit traject merk ik dat geduld een schone zaak is. Enerzijds om te accepteren dat ik nu eenmaal niet gelijk met het binnenkrijgen van de opdrachten, er direct mee aan de slag kan en zelf moet kijken naar wanneer ik er mee aan de slag kan en dat dat goed is. Anderzijds ook geduld in wa​​​​t er nog gaat komen. Bij de eerste mail dacht ik al: ooh, moet ik nu een (kas)boekje aanschaffen en hoe doe ik het met administratie per persoon, maar er zijn ook dingen die elkaar overlappen (zoals huis zaken, verzekeringszaken etc). En voilà, na een paar dagen zit gewoon die uitleg in een volgden opdracht mail. Leuk!

Dus het gaat allemaal goed en het is ook overzichtelijk, behapbaar en goed in te delen naar eigen kunnen tot nu toe.

ADMINITRAJECT

ONLINE LEREN 


Start wanneer je wil:

  • onbeperkt toegang tot de leeromgeving
  • onbeperkt toegang tot templates en printbare pdf's
  • elke week een mail voor de volgende les op jouw vaste administratiedag

€ 25

Incl 21% btw. Betaal met iDeal of bankoverschrijving.

Kan ik niet beter gewoon zo’n gratis budgetapp downloaden?

Krijg ik het wel af binnen de gestelde tijd?

Hoe gaat het precies in zijn werk?

Wat nu als ik een onderdeel niet af heb als de volgende mail binnenkomt?

En na alle mails? Hoe hou ik het overzichtelijk?

Hoe lang kan ik bij de informatie, schema’s en tabellen?

Hoe kan ik jullie bereiken bij vragen?

Ik kan deze informatie toch ook gewoon allemaal gratis online vinden?

Ik heb me bedacht. Kan ik mijn geld terug krijgen?

Copyright 2018 - Helder Begin